Thursday 12 June 2014

KEMBALINYA KAU PD KU..

ketika aku berdiri dijendela kamar
terpandang aku pada sesusuk tubuh
yang begitu tampan sekali
ku amati wajah itu..

ku lihat ia tersenyum padaku
seraya berkata apa kbr syg
ku terkejut seketika
kerna wajah itu lama suda tidak kelihatan..

jejaka itu merapati ku
mengusap wajah ku masih dlm terkesima
begitu lembut jari jemari nya mengusap pipi ku
lantas singgah satu kucupan di wajahku..

lama suda aku tidak merasai kucupan itu
aku terlalu merindui kucupan nya
bangga sungguh hati aku
kerna doa ku telah di makbulkan..

Rosman jejaka yg penah
menakhluki hati ku dulu
terpisah kerna takdir dan waktu
tika itu aku hanya mampu menangis dan redha..

kini ia kembali pada ku semula
dgn membawa harapan ingin hidup bersama
buat selama nya hingga ke hujung nyawa
aku gembira tidak terkata..

muga ini pengakhiran hidup ku yg sepi selama ini
impian ku yg musnah kini bersinar kembali
kau datang dgn seribu cahaya cinta
aku menyintai mu sepenuh hati..

No comments:

Post a Comment