Thursday 26 June 2014

KETENTUAN ILAHI

Dalam aku mencari keredhaan mu
aku pasrah dgn ketentuan
yang kau berikan pada ku
aku terima qada dan qadar mu..

merelakan apa yang sudah terjadi
mengikhlaskan yg sudah tertulis
mungkin ini yang harus di tempuh
kerna kau lebih memakluminya..

suci kan hati
bersihkan jiwaku
agar dapat memaafkan
mereka2 yg telah menganiayai aku..

Buka kan pintu hati mereka
utk bertaubat padamu
Bahawa segala yg di war2 kan
adalah salah dan pembohongan semata..

jadi kan mereka
insan yg celik dan cerdik
insan yg sentiasa
redha dgn pemberian mu..

sempena bulan yg mulia ini
aku memohon sejuta kemaafan
seandainya ada tutur bicara ku
yang kurang enak atau menyakiti..

sebagai makhluk ALLAH
kita tidak terlepas dari membuat kesalahan
apa yg di lakukan tidak ternanpak oleh diri sendiri
hanya ALLAH saja yg mengetahuinya..

SALAM RAMNDHAN AL MUBARAK UTK ANDA SEMUA

No comments:

Post a Comment