Sunday 15 June 2014

cerpen kenangan silam..

Tinta pena ku menari2 mencoretkan saat pengenalan kita dulu.dari sebuah laman sosial kita berkenalan hingga ke dunia alam realiti.tika itu kita hanya berteman biasa.kau dengan teman2 wanita mu.bergurau senda bergelak ketawa.kenakalan mu memanggil aku mama di hadapan teman2 membuat kan sahabat yang lain merasa irihati.tanpa kau sedari aku sentiasa memerhatikan tingkah laku mu.setiap saat aku pasti melihat profile mu.
kadang2 ia membuat aku tersenyum sendiri.hinggalah pada suatu hari kau meluahkan isi hatimu pada ku.rupanya selama ini kita punya rasa yg sama memendam perasaan kasih dan sayang.sama2 merasa malu untuk memulai bicara cinta.takot2 tak akan di endahkan atau di gelakkan..
sayang,
Sungguh bahagia tika itu.aku terlena dgn cinta mu.aku di belai dan dimanjakan.kau tak pernah memarahi aku sebaleknya kau terlalu penyayang dan penyabar..
sayang,
Ketahui lah hubungan kita sudah mencecah hampir 3 tahun lama nya.selama itu juga lah aku terlalu setia pada cinta mu...terlalu setia pada kasih kita.nama mu telah ku pahatkan di dalam hati.saban hari aku menrindui mu.saban malam ku menantikan msg dan panggilan dari mu.jiwa ku lelah jika tidak bertemu diudara.raga ku sepi jika tidak mendengar kata2 cinta dari mu..
sayang,
impian utk ke istana peraduan kasih hampir ke penghujungnya.tidak sabar hati ini menunggu saat itu dimana kau dan aku akan di satukan.pelaminan yg begitu indah akan menyaksikan persandingan yg maha gemilang itu...saat itu aku sudah menjadi hak mu yg hakiki..usah di gusarkan lagi akan diriku sayang.

cerpen pendek dari ku gadis sepi mawar merah..

No comments:

Post a Comment